2012. november 16., péntek

a spanyolországi autóbérlésről - 2010.09.09


agyalok rajta már jóideje, hogy mi legyen - hogy legyen. a cégek nagyrésze hitelkártyát kér, ráadásul dombornyomottat, ami nekünk nincs. illetve van hitelkártyánk, de az nem dombor, illetve van dombor bankkártyám, de az meg nem hitel. hurrá. amúgy a sixt lett volna a legolcsóbb, aki mindenképp dombor hitelkártyát kér, fel is hívtam őket, mondták hogy igen annyi az ár amennyi, fizethető előre is, és akkor egy kicsit olcsóbb, viszont mindenképp dombor hitelkártya kell, a spanyoloknál legalábbis feltétlen az, mást nem fogadnak el - így mentem tovább.

így - és egy régi kedves barátnő javaslatára - jutottam el az economy car rental-hoz (görög cég amúgy, a head office krétán van, vicces :DDD), ahol elfogadták a nem dombor hitelkártyánkat, amin éppen akkora hitelkeret van most, amekkora elegendő az autóbérlésre (kb 77ezer van rajta és 62 a bérleti díj), így tudtam foglalni, vissza is igazolták. namármost a feltételekben benne van viszont, hogy a hitelkártyán kell(ene) hogy legyen minimum 350 euronyi fedezet, ha bármi történik - na ez nincs rajta, illetve nem tudom hogy ez a bérleti díjjal együtt értendő, vagy azon felül még? meg azt sem értem, hogy minek, amikor ott a full insurance...  úgyhogy még nem tudom mi lesz, viszont ami a poén, a visszaigazoláson rajta van, hogy a sixt-nél tudjuk felvenni az autót. ccöhh. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése